04.07.13

Frankofil




 
 
 
 
 
 
 kjærlighet til Frankrike



tror jeg er litt der











18 kommentarer:

Refleksjon på livsvegen sa...

Aldri vore der eg..
Men ser Romantisk ut ;-)

Nattaklem

Lis sa...

Nice stemningsrapport fra France :-))
Herlig med litt farger, her er det bare regn, regn og atter regn...
Enjoy la France :-))

Øystein Brembo sa...

Ja, Frankrike er fantastisk. Flotte bilder som beskriver mye. Egentlig liker jeg det siste best og det er nok fordi jeg elsker å sitte på kafe og la dagen drive :) :) :)

amo sin blogg sa...

Flotte bilde !
Eg har ikkje vore i Frankrike, men har det på ynskjelista mi :)

Koselig koselig sa...

Åhhhhhhhhhhhhh det er så vakkert i La France :)
bare sååå fint.
Jeg gleder meg til neste gang jeg skal dit, et eller annet sted - Paris antar jeg... neste gang ... en gang...

Uansett, nydelige bilder Anne. Du velger å vise det jeg elsker med landet og du videreformidler varme og stemning.
Jeg blir glad av å se på bildene dine :)

Randi Melsæter Pedersen sa...

Frankofil er jeg ikke, men jeg elsker bildene du gir oss! Stemninger...

Takk for hilsen. Artig når noen kjenner seg igjen :-)

God helg til deg!

Saarel sa...

Großartige Photos !!!
Wundervoll !!
Liebe Grüße
Saarel

Olavs Blogg sa...

Ja det kan være godt å drømme seg bort i Franske omgivelser når regnet pøser på for fullt. Stemningsfulle og vakre bilder.
God helg til deg.

amo sin blogg sa...

Hei igjen.
Eg opna linken du skreiv til den kvite/lyse rhododendroen.
Vidunderleg vakker. Eg må finne ut om den er å få i gartneria her.
Takk for tipset :)

God helg !
Anne-Mari

Monica sa...

Det MÅ være selve atmosfæren du så nennsomt krydrer dine bilder med, så man virkelig føler at man selv er der, og at det er akkurat sånn det må være å være der,- alt er så bra... fra lyset til den sarte fargepaletten!
Blir jo frankofil bare av å se på disse flotte bildene:)
Ha en super helg, Anne,- klem til deg:)

Anne-Berit sa...

Å,jeg kan kjenne stemningen derfra bare ved å se på bildene dine Anne.
Bare såå fine bilder :)

Jill c",) sa...

Utrolig hva en fargestemning gjør med et bilde! Fantastisk bra!!

Sommerklem:))

GundaM sa...

eia var man der, vakkert så vakkert og herlig lys i de bildene dine ;)

en stooor anglofil klem til deg

Elisabeth sa...

Kan jeg hæle. Kan jeg veldig gjerne hæle ja. Flotte franske følelser farer fryktelig fort gjennom meg. Når jeg ser de lekre bildene dine, Anne.
Bror og svigerinne drar dit på torsdag. Spørs om ikke jeg kunne lure meg med i kofferten deres….70usoluxa

HansHB sa...

Flott bildeserie!
Frankrike har mye å by på!

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Så flott!! Kanskje jeg også kommer med til Frankrike en gang.... Imens jukser jeg litt med tv og Tour de France ;)

Kungsfiskaren sa...

Hej
Fina bilder från ett vackert land
/Ingemar

Ida K.S. sa...

Fantastisk atmosfære!
Du treffer "nerven" når du skal formidle det du opplever.
Fantastisk!