21.02.13

Where

 
 
 
 
 
 
 
the streets

is different
 
  
  





29 kommentarer:

Lis sa...

Flotte linjer og for meg en litt "dypere" tilnærming med andre farger enn det du vanligvis viser, noe jeg berømmer deg for.
En strålende dag ønskes deg.
Alt godt.

Øystein Brembo sa...

Ja, "gatene" er litt våtere der en i Bergen, men bare så vidt. :):):):) Flott bilde med fine elementer innover i bildet :)

HansHB sa...

Flott bilde fra et kjent sted!
Liker komposisjonen!

Mandelhjärta sa...

Fint og anderledes bilde!
Flott lys!

Linda sa...

Nydelig bilde, himmelen ser nesten malt ut :)
Ha en fin dag, klem fra Linda :)

Elin sa...

Elegant, Anne. Et elegant bilde;)

Knut sa...

Ja, det kan man si!
Hvor finner man slike gater? Venezia?

Kult bilde!

mvh Knut

Madame sa...

Spændende billede med en flot komposition og smukt lys!

Irene sa...

Malerisk skjønnhet over Venezias "gater" .... vakkert bilde, Anne!

Til tross for menneskekaoset som var der begge gangene jeg besøkte, så lengter jeg tilbake.

Skal ned til Valpolicella i april og får min tiltrengte og årlige italiadose. Men Venezia må nok vente til jeg kan ta meg litt bedre tid. Får leve på minnene og bildene så lenge :)

Ha en super torsdag!

Ireneklemmer

Annemor sa...

Nydelig fra Venezias "gater".
Ha en fin dag.
Mormor

http://www.starbear.no/mormor/2013/02/21/kald-himmel/

AnneKa sa...

Flott bilde !! Det skal jeg vise til mannen min, som er skipper, når han kommer hjem fra sjøen idag :) Ha en fin dag !

Leonora sa...

Ja her hjelper ikke engang gummistøvler :-) Vakre Venezia!

maj sa...

Stilig bilde!! Ja sjøveien er enerledes, men så får man sett seg rundt på en anerledes og flott måte også!!
Ha en fin dag:)) Klem

Siv A Haugen sa...

Ja, dette ser kjent ut! Vakre Venezia!! Kjempefint bilde :)

Gunnar sa...

Høyvann kalles det her på mine breddegrader, men jeg vet jo at dette er litt lenger sørover og egentlig helt vanlig i denne byen, vel?
Flott bilde fra en meget spesiell by.

Meta sa...

Vad det ser grått och ruggigt ut. Vore härligt om solen kunde komma nu.
Ha en fin torsdag
Kram Meta

ANITA sa...

Ojjj Fantastisk!!Lurer på hvor du sto når du tok bildene??skikkelig bra!!Hilsen Meg!!))

groayla sa...

Vakkert komponert bilde !!

Liva`s sa...

Ja her snakker vi om en skikkelig vannvei eller kanskje skipsleia som vi sier her - antar det er best å holde seg innenfor pålene :) Vakre Venezia - må komme meg dit endag...

Dirk Rosin sa...

liker fargetone og hvordan du ha laget hele bilde, kjempe flott.
hilsen dirk

Ragnar Steinmoen sa...

Et annerledes gatebilde, men absolutt severdig :)

Helen sa...

Herlig å se du mimrer deg tilbake til vakre Venezia, og her litt uvanlig bildet derfra, men åhhh såååå stilig :)

Snart ny helg, håper formen er bra og du har hyggelig planer for helgen ...?

Min siste her i Norge, på en liten stund....nå venter Italia, igjen - og gjett om jeg gleder meg, Anne !!

God helg !

Jill c",) sa...

Mimre om vakre Venezia, for det er vel Venezia? Jo det er jeg ganske sikkert på:) Ligner litt på "E6`n fra Flyplassen der:)))

Nå har jeg installert meg på hytten på Røros og skal jobbe litt her oppe men mest nyte skisporene og vidda i et par uker:)

Silvina Soave sa...

Gran toma, excelente! Abrazos.

Tone sa...

Herlige og passende ord :)Du er flink med ordene, Anne :D Flott bilde fra vakre Venezia!

Christoffer sa...

Litt annerledes ja, er det "lysløypa" til "bybussen" dette?:) Også en uvant årstid å se på bilder derfra, sikkert en avslappende tur.

Melusine sa...

Spesielle gater!
Godt fotografert :)

Sabrina sa...

sei veramente una fotografa molto brava,complimenti! da ora mi unisco ai tuoi follower!

Wenche sa...

Bæærre nyydelige gater ;0)