13.11.12

Find



a beautiful place

 


 


and get lost...



26 kommentarer:

Koselig koselig sa...

vakkert anne!

marit´s,,, sa...

Wow så stilig bilde, lyset lager så fin mønster og farger.

Ha en fin kveld, Marit.

Refleksjon på livsvegen sa...

Å Anne!
Vakkert ...
Uendelig vakkert @-}--

Øystein Brembo sa...

En skjønn blanding av lys, skygge og kompopsisjon. Veldig bra :)
Tusen takk for kommentarer på bildene mine. Ja, jeg bruker konas bilder noen ganger :):)

Irene sa...

Utrolig flott bilde igjen fra deg! :) Ha en fin kveld.

Monica sa...

Ja, kan godt skjønne at man blir "lost" på slike plasser! Vakkert sted du har funnet igjen, Anne! Fikk ihvertfall litt varme i denne frosne kroppen av å se på det,- her er det så surt og kaldt at det skrangler i hele skjelettet!
Brrrr,- en liten kald klem herfra:)

Tone sa...

Du er som vanlig så flink med ordene dine :) Og bildene er så vakker. Du ser mye av det andre gjerne ikke legger merke til en gang! Håper turen din er fin <3

havdronninga sa...

Kjempeflott:O) Ja, akkurat sånn er det...man glemmer tid å sted.

Elin sa...

En drøm av et bilde, Anne. Nydelige fargetoner, varmer og gjør godt. Spennende vikling. Ja, dette likte jeg!!

HansHB sa...

Flott innlegg. Skjønner tanken!
Ha en fortsatt fin kveld!

Arnhild sa...

Flinke du! :)

groayla sa...

Vakkert !!

Ja, her kunne jeg gått tenkt meg å "get lost " en god stund !!

Ha en fin dag :)
groayla

Gunnar sa...

Her ser jeg perspektivet som fører meg inn i bildet til det litt mørke som er litt vanskelig å forklare hva er.
Jeg regner med at du mener du har funnet deg en fin plass og så "gått deg bort" litt med vilje og kosa deg noe veldig.

Anne (Moseplassen) sa...

for noen fantastiske skygger!

Bjørg 47 sa...

Du er som vanlig helt rå på kommentarer som følger bildene dine. Der har jeg noe å lære, eller kanskje at der er vi forskjellige, og det skal vi jo være!! Takk for at du stikker innom meg og legger igjen en kommentar, det varmer, unge dame. Ha en flott onsdag i november.

Helen sa...

Hei Anne !

Skjønner du har vandret runt i Barcelonas gater - og her funnet ditt motiv - som er vakkert og se på, nydelig lys, til og med jeg skjønner det, selv om jeg ikke er no' fotograf :)

Ser og ut som høsten hadde kommet der - alle bladene på bakken.... Så flott dekorert bygg.

Tro hvor blir så reisemålet ditt?

Ønsker deg en fortsatt finfin uke, hilsen Helen

Maboe sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
fotonita sa...

Å ja! Går meg gjerne bort i dette strøket! ; )
Deilige varme farger og lys - LOVE IT!

Varm klem fra Kina! ; ))

Liva`s sa...

Så fint ! Komposisjon med skygge og sol - vakkert ! Lysmesterinnen i aksjon igjen ;D Ha en fin kveld Anne !

Hilda R.B sa...

Ja, jeg vil gå inn der i skyggene. NYDELIG Anne.
Fra Hilda

Olavs Blogg sa...

Blinkskudd. Dette var fint med et spesielt særpreg som jeg likte veldig godt. Du er flink til å finne de rette øyeblikk og motiver.
(Typisk Anne).
Ha en fortsatt fin uke, selv om fotoværet er heller dårlig.

Sabrina sa...

in questo tuo blog ci sono foto bellissime,complimenti!

Lis sa...

Utrolig fin stemning i bildet :-))
Ha en fin uke :-))
Alt godt.

Mandy Lou sa...

Fantastisk vakkert! Masse flotte detaljer.

Viola sa...

Spesielt og så vakkert at jeg virkelig fik lyst å hoppe inn i bildet og rote meg bort! :)) herlige skygger som faller på lauvet på bakken! :)

Det er ikke noe snø her hos oss. Men det er bedre å ikke ha snø enn å ha slaps. Skal det være snø, så MÅ det være ordentlig snø! selv i november ja :))

Høres ut som du har herlige turer til Barcelona, har aldri vært der selv, har ikke vært i Spania en gang, men jeg har vært flere ganger i enkelte naboland.. :))

Godklem på vei.. :)

Heidi Marie Gøperød sa...

For et deilig lys i dette bildet . Her vil jeg være. Lys, farger og skygger skaper den perfekte stemningen :) Ha en strålende dag til deg!