04.06.12

Seint



nesten

for seint




30 kommentarer:

Liva`s sa...

Lekre bilder som viser at du har hatt noen fine dager - og netter ;) Fikk lyst til å reise og oppLEVE sol og varme :-) Ha en fin uke !
Hilsen fra Liva i nord :-)

Elin sa...

For en utrolig kreativ bildeserie Anne. Herlig sammensatte bilder. Kos deg videre!!

Liv Johanne sa...

Henger meg på Elin her; nettopp sammensettningen gir bildene en fortellende stemme, om stemning og opplevelser..
Flott serie!

Bergsåsen naturfoto sa...

Fine stemningsbilder fra de sene nattetimer.

Anne Skjevik sa...

Øy!...skikkelig natterangler nå Anne?? :-P
Neida, flotte bilder, likte spesielt godt de gatelyktene, sånne skulle man hatt :-)og bildet nederst til venstre var jo en skikkelig fulltrffer.

Ha en fortsatt kjempefin dag Anne :-)

Tovepia sa...

Ser du har vært ut etter mørkets frembrudd, men fyy så flotte og edruelige bilder du har tatt!!

Hege Synøve Kolstad Evensen sa...

Fin serie!!!

Per Ove Rasmussen sa...

For en flott historie du klarer å fortelle bare med bruk av noen bilder og noen små ord.

Jeg skjønner at det var seint, men likevel har du fått lov til å være oppe for å dokumentere.

De to siste bildene er liksom prikken over i'en - det siste glasset fylles før bordene tømmes.

Du får sagt det du Anne - hver gng:-)

Øystein Brembo sa...

Detaljer og lys som setter fantasien og følelser i sving :):):)

Ragnar Steinmoen sa...

Her oser det fin ferie. Skikkelig fine kveldsbilder er det :)

Tristan sa...

Nydelige kveldsbilder. Jeg ser for meg en varm deilig aften i en storby med bare kos.

HansHB sa...

Fin bildeserie dette. Liker det mørket preget du har valgt!

Men til G&T må du be om annen gin...
Ha en fin kveld!

Mimmi sa...

Vilken otrolig fin bild serie du har fotat här :) riktig mysig stämning fick du i dom :)
Om mitt inlägg ..det er något som heter CA på Canon .det fins där porträtt och det andra fins på ratten :)
Kram

Christine's foto sa...

Åh for noen bilder Annemor.

Klem sendes nordover til deg.

Wenche sa...

Ser ut som noen har forlatt "åstedet" ;0) Flott stemning i bildene - du får det til du Anne :0)

Hilda R.B sa...

Bilder sier mer enn ord. Det er nok riktig i forhold til din serie.
Flotte bilder! Du kan det du!!!
Ønsker deg en rolig uke!
Hilda

Irene sa...

Råstilige bilder ... liker valget av bildene du har satt sammen. Forteller meg at du har hatt en trivelig tur :)

God uke til deg vennen .. klemmer fra Irene

Gunnar H. sa...

Må bare sitere en strofe fra "Lady in red" (Chris de Burgh): It´s time to go home now, I´ve got an aching head ...

Anita sa...

Henger meg på de andre her! Råstilig serie!

Gunnar sa...

Ja, at dette er seint er det ikke vanskelig å se, men det kan au se litt ut som det er tidelig, men da sees alt fra en litt annen kant på en måte. Veldig fin serie som var veldig dekkende til "seint"
Ha en fortsatt fin dag.

Mandy Lou sa...

Herlige bilder fra sene kveldstimer. Virkelig en flott stemning du har fått fram her.
PS Skjerfbildene var nå litt til ære for deg. ;)

Anne Skjevik sa...

Tusen takk for kommentar Anne :-)
Er ikke god på å sitte og vente jeg heller, så de fleste fuglene bare dukker opp sånn helt pluttselig når jeg surrer rundt og da må jeg være kjapp i avtrekkeren og få tatt bilde...noe som er utfordrende nok..hihi!
Den fossen er kjempefin, masse fotomuligheter ved den, spesielt i finvær...men siden det finværet aldri kommer så er det vel like greit å belage seg på å ta bilder av den i regn og tåke :-)
Hadde litt planer om å ta bilder av grantrær i tåken i dag, men skikkelig kink i nakken og ei skulder setter visst en stopper for det...sukk!!
Ha en fin dag Anne :-)

Gunsside sa...

SÅ stilig, kreativ og spennende kveldsrunde Veldig stemningsfulle bilder ;)

Fotonita sa...

Madrid er en herlig by! Herlig er din billedserie også!

Ønsker deg gode dager Anne! Klem til deg! : )

Elisabeth sa...

Jaaaa! Digger ord og bilder her. Skulle gjerne vandra gatelangs en sein nattetime der gitt, med varm natteluft, noe godt i glasset og kilende fornemmelse i beina.

Takkskarruha!

Monica sa...

Kan livet være bedre enn i slike øyeblikk?! Og det var vel på tide med en luftetur, ja, kjenner jeg deg rett (ehhhh, jeg kjenner deg jo ikke i det hele tatt, men..)
Ang karen på bildet mitt,- JA, han var kjekk, men jeg er så utrolig pysete på å ta bilder av folk. Men neste gang jeg ser en, skal jeg tenke på deg og mote meg opp til et bilde forfra....kanskje:)
Ha en nydelig uke videre!
Tirsdagsklem:)

Marias Teater sa...

Bildene er Anne - men helhets inntrykket forteller meg at Anne vil videre.
Stemningen her er det beste jeg vet - elsker simpelheten stemningen i bildene dine. Fantasien min får masse driftstoff! Og det trenger vi nå!
Varm hilsen og stor bamseklem!

Koselig koselig sa...

Gode komposisjoner Anne og bra temaer. Du er flink!

Helen sa...

Helt klart, slutten på en kveld, kanskje en fredagskveld?

Michaela Bentsrud Nemeckova sa...

Nydelig bilde!