19.04.2012

Motstykke

til elg i solnedgang:




hjort i regn


34 kommentarer:

Miamor sa...

da va det hjort...!! greit med alt som e hjort...ja du vakre hulder..du e no flink både heim og bort( afrika)..

Kartet mitt vettu..da sjer æ orckdæln og tenke på dæ----trønderlengsel sei du..mersom det ja!!! Klem

Gislaug Lillebø sa...

Nydelig og stemningsfullt!

Gislaug Lillebø sa...

Nydelig og stemningsfullt!

Koselig koselig sa...

Så fint bilde!!! Nydelig

nå skal jeg på tur og ta bilder av annen natur. jeg har kikket på dine reise og bybilder, du er så flink. jeg håper jeg klarer brøkdelen!

klem

Siv A Haugen sa...

Hehe.. Men det var et nydelig motstykke da!! Hjort i regn kan være like fint som elg i solnedgang :)

Bjørg 47 sa...

Ja, du får nå sagt det !!! God helg.

naturglede/Randi Lind sa...

Men så søt da! Det er så koselig å komme inn her og nyte dine bilder fra bushen og nå fra gamlelandet igjen. Du har blikk for dette. Nydelig den hjortesnuten. Jeg snek meg på rådyrene her om dagen,men det ble bom kan man si. Da er det enklere å fotografere vårblomstene. Klemsiklem og god helg til deg :)

Per Ove Rasmussen sa...

Denne karen rusler ikke rundt på den afrikanske savannen nei. De små regndråpene ser jo nesten ut som bristeferdige knopper.

Alltid kjempetrivelig å stikke innom bloggen din Anne - og også å få deg på besøk:-)

Ragnar Steinmoen sa...

Fant ikke på annet å si enn at dette likte jeg :)

Liv Johanne sa...

Liker dette tusen ganger bedre enn elg i solnedgang.. ;) Superkoselig bilde egentlig, tross regnet!

Irene sa...

Supert fanget ... og jeg sukker, for jeg har ikke klart å komme nær nok innpå ennå til å få et skikkelig bilde!

Ha en super fredda!

Ireneklem

Øystein Brembo sa...

Likte alle greinene og hodet der innimellom Du e flink. Liker slikt :):)

Monica sa...

Å jøss,- møter du på slike også? Herlig komposisjon, og farger i dyr og natur matcher jo helt! Motsykke er klart å foretrekke! Takk for svaret ditt, så da er det bare å melde fra hvis du er i traktene,- seng er ferdig oppredd:)
Ha en fortreffelig helg med eller uten regn:)

Otto von Münchow sa...

Et herlig bilde!

Mats Andersson sa...

Vilken underbar bild Anne!!! Så mycket mer än bara en artbild. Gillar! :)
Och så har du varit i Sydafrika!!! Bara liiiite avundsjuk ;)
/Mats

Lis sa...

Oi da, her kom du virkelig nær, så vakkert...
God helg!
Alt godt fra
Lis
:-)

Grønsdal Gård sa...

Nydelige bilder du tar! God helg! Klemmer fra ei bondekjerring innerst i Hardanger :)

HansHB sa...

Tilbake til norske skoger og dyr ser jeg! Tøft bilde, - fint komponert!
Og...du kommenterte på min blogg idet jeg fikk mitt besøk
nr. 1.4mill. Da venter det boblevann på ei flaske ved anledning!
God helg til deg!

Fotonita sa...

I like! : ) Nydelig følsomt det som kommer fra deg Anne!

Ønsker deg ei riktig fin helg! Go´klem til deg : )

RuneE sa...

Slik er det bare - hjort er gjort, mens elg er elg :-)

Stilig satt sammen og bruk av DOF.

Stein-Evert FOTO sa...

Et motiv som ikke behøver å bli noe blinkskudd, men måten du komponerer på, fokus der du har satt det, og harmoniske farger, gjør det til et nydelig bilde i mine øyne. Flink er du, trønderjenta.
Nyt helga!!

Hilda R.B sa...

Nydelig der den titter frem. godt jobbet Anne. Kos deg masse i vårhelgen.
Hilda

Anita sa...

Skikkelig stilig komposisjon! Hjorten er eit staselig dyr, og det er mange fine bilder av den skapningen, men dette skiller seg ut. Mykje pga utsnitt og fokus! Ha ei fin helg og klem frå meg!

Elin sa...

Humoristisk! Og må si jeg liker bedre hjort i regn enn elg i solnedgang;) Flott utsnitt og komposisjon.

Kåre Johansen sa...

Det var litt Terje Hellesø preg over dette bildet. Artig.

Kåre

sigrid sa...

Fasinerande!!

God helg klem

Anne-Berit sa...

Så fint.Den ser ut som den ikke riktig vet om den skal stå der eller stikke sin vei.
God helgeklem fra meg:)

Viola sa...

Nuss!! =) Ja det fikk jeg lyst til, gi den et ordetnlig god nuss på nesen! ;) Noe så vakkert! Og dette er vel fra det friske Trøndelag kan jeg tenke meg.. :)

Veldig vakkert Anne! =)
Og jeg tror du fanger dyrenes oppmerksomhet på en veldig unik måte.. :)

Strålende helg til deg med klem fra meg! :)

ArneA sa...

Beklager at jeg er så sjelden innom bloggen din. Er blitt så vant til å trykke LIKE på FB at en vettug kommentar til deg trenger mer hjernekapasitet enn det finnes her for tiden.
Uansett fortsetter du å imponere med dine images. Regner med at de siste postene er fra Afrika.
God helg uansett hvor du er på tur med kamera.

Elisabeth sa...

Kult! Tror jeg nok heller ville valgt en hjort i regn gitt.

God søndag, Anne kjære.

SKIZO sa...

Beautiful.Picture

Ida sa...

Et lite stykke Norge... ;)
Koselig glimt.
Flott utsnitt.
Ingen av dere ville bli oppdaget, tenker jeg... ;P

Camilla Elstad sa...

Råstili!! :D

Wenche sa...

Jøjjre meg så heldig du er da gitt....en det snek seg nemlig en hjort inn på bildet ditt...hehe ;0) Herlig!